Re: WinFast PVR2000 vs Theater 550 PRO

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 14:51:26 MET

Radio Erewan <radioerewan@gmail.com> w wiadomości
<news:1rxurqv6qywdz.dlg@cdrom.pl> napisał/a:

> sprawdza się, choć... Jakość obrazu jest średnia (na moje potrzeby jako

Bywają lepsze, ale nie jest źle.

> proteza magnetowidu wystarcza), dźwięk jest _tragiczny_. Dudnienie ze
> studni.

To akurat kwestia sterowników (w tym przypadku niekoniecznie nowsze oznacza
lepsze).

> Wersja standard ma problemy z nowymi sterownikami. Po zainstalowaniu sterów
> ze strony producenta karta zapomina strojenia przy każdym restarcie
> komputera. Pół biedy, gdyby dało się zapisać ustawienia programów do pliku,

Błąd występuje u niektórych przy "adaptive scan", przy normalnym skanowaniu
nie powinien.

> ale nie da się.

Da się, ostatnia wersja aplikacji pvr ponoć ma już taką opcję (osobiście nie
sprawdzałem)

> Trzeba uważać przy gmeraniu w ustawieniach listy programów,
> bo aplikacja jest kapryśna.

To akurat błąd najnowszej wersji aplikacji pvr.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel