Dell Latitude CPi-R - temperatura procesora

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 14:50:11 MET

Witam.

Do użytkowników laptopka Dell Latitude CPi-R - czy jakiś soft pokazuje wam
temperaturę proca?

MBM nie widzi nic, Everest pokazuje 25 stopni, Speedfan też.
Siedzi w środku P2-400, grzeje się tak sobie, ale wentylator nic nie kręci.
Fajnie bo cisza, ale... tak ma być?
Odpaliłem narzędzie diagnostyczne i włacza wentylatory, test ok.
Temperature za to wypisuje 77 stopni zdaje się.

Podmieniłem procka na inny egzemplaż (jest to płytka z chipsetem i procem
MMC1 chyba) i to samo.

Nie wiem co o tym myśleć.

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.