Re: Wyciszanie komputera, jakie wentylatory, który dysk?

Autor: Edzi <Pla_at_ipla.fm>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 10:56:52 MET

Użytkownik "LUKY" <luky1@{NOSPAM}o2.pl> napisał w wiadomości
news:dvkq81$v9l$1@news.onet.pl...
> Oprocz tego planuje wymiane wentylatora w zasilaczu na taki:
> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=AC+FAN+PRO+TC
> oraz na moim Athlonie 2000xp na taki:
> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=AC+FAN+3+TC czy to dobry wybor? A
> moze cos innego?

Te wentylatory są ok - mimo skandalicznie niskiej ceny ten pierwszy jest
naprawdę cichy. Na moim sempronie 3000+ 64 jego NIE SŁYCHAĆ... :-) - fakt, że
się nie grzeje zbytnio ten procek (temperatura średnio 27-34 stopnie). Co do
dysków, mam teraz WD i też jest cichy (zwłaszcza w mojej obudowie) jedyne co mi
huczy w obudowie to wiatrak na grafie MSI 6600 i na chipsecie nv4.
Czy ktoś z grupowiczów próbował czymś takim (pasywnym):
http://www.allegro.pl/item90944153_radiator_zalman_nb47j_bezglosny_nowy_fv_od_aab.html
schłodzić chipset nvidia 4 i grafę 6600?
Planuję tak zrobić, ale chyba będę musiał dodać jeden duuuuży i cichy wentyl
12cm prostopadle do płyty, żeby chłodził te radiatorki...

--
Edzi