Re: Drukarka HP LJ 1100

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 10:52:52 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Mon, 20 Mar 2006 09:17:34 +0100
is the real date, "as71" <as71@autograf.pl> has written something
quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>Robiłem reinstalkę systemu i teraz nie pamiętam które sterowniki do niej
>instalowałem. Ściągnąłem kilka wersji, ale to nie te o które mi chodziło,
>ponieważ w dalszym ciągu mam problem z drukowaniem w odcieniach szarości.
>Jakich sterów do niej używacie ?

Host based, czyli sam sterownik bez tych wszystkich smiotow. Niestety
jest tylko na XP. Poszukaj na hp.com.

Pozdrawiam,
Mordazy.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu.