Wyciszanie komputera, jakie wentylatory, który dysk?

Autor: LUKY <luky1_at_{NOSPAM}o2.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 00:42:13 MET

Witam!
Poniewaz ostatnio mnostwo czasu pracuje nocami, a moja rodzinka nie jest
zbyt wyrozumiala :) chcialbym troszke zmodernizowac swoj komputer pod
wzgledem "ciszy". Pierwsza rzecza ktora postanowilem zrobic jest zmiana
dysku, nie tylko z powodu ciszy ale tez rozmairu ktory przestal mi
wystarczac. Mam 6 letni 28 Gigabajtowy dysk twardy Seagete'a ktory
strasznie terkocze :D, chcialbym go wymienic na cos nowego, cichego i
dosc szybkiego (tylko ATA wchodzi w gre, bo mam plyte Asus A7N8X),jesli
to ma jakies znaczenie to glownie zajmuje sie obrobka dosc malych plikow
  od 4 - do 30 kb. Jaki dysk ATA byscie polecili - nie ukrywam ze z
trwalosci firmy Seagete jestem zadowolony wiec sklanial bym sie przy
niej (do tego te 5 lat gwarancji), tylko ktory model i czy sa ciche??? a
moze cos innego?
Oprocz tego planuje wymiane wentylatora w zasilaczu na taki:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=AC+FAN+PRO+TC
oraz na moim Athlonie 2000xp na taki:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=AC+FAN+3+TC czy to dobry wybor? A
moze cos innego?