Re: Wyciszanie komputera, jakie wentylatory, który dysk?

Autor: AnUbIs <cyfrowe_at_o2.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 11:42:54 MET

Użytkownik "Edzi" <Pla@ipla.fm> napisał w wiadomości
news:dvlu9q$gi1$1@atlantis.news.tpi.pl...

>> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=AC+FAN+3+TC czy to dobry wybor? A

Mam taki z procekiem Sempron 2500+ 1.4/2.3 Ghz przymocowany na boxowym
radiatorze zamiast oryginalnego wiatraka (sposobem go przerobilem, czujnik
temperatury umiescilem pod radiatorem), dzialajacy na 12V i jest na prawde
cichy...
Zamierzam po zmianie obudowy podlaczyc go na 7V i dac dodatkowo 3 wiatraki
identyczne tez na 7V do obudowy.

 Co do
> dysków, mam teraz WD i też jest cichy (zwłaszcza w mojej obudowie) jedyne
> co mi
> huczy w obudowie to wiatrak na grafie MSI 6600 i na chipsecie nv4.
> Czy ktoś z grupowiczów próbował czymś takim (pasywnym):
> http://www.allegro.pl/item90944153_radiator_zalman_nb47j_bezglosny_nowy_fv_od_aab.html
> schłodzić chipset nvidia 4 i grafę 6600?
> Planuję tak zrobić, ale chyba będę musiał dodać jeden duuuuży i cichy
> wentyl
> 12cm prostopadle do płyty, żeby chłodził te radiatorki...

Ten radiatorek mam na Radku 8500 i nie stety sporo sie grzeje, nie nadaje
sie do chlodzenia GF6600, jest pasywne chlodzenie np
http://www.mod-planet.com/index.php?module=subjects&func=viewpage&pageid=399