Re: Konfiguracja.... czy to jest to?

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 02:25:56 MET

Majlosh wrote:
> czestotoliwosc jest inna ale dlaczego daja wyzsze czestotliwosci do
> starszych modeli?

Różnica w cenie jest oczywista - mniejsze taktowanie, niższa cena.
Natomiast czy Silent Pipe I czy II - na to bym nie patrzał. Tym bardziej
z opisów wywnioskować można, że ta dwójka wcale wydajniej nie chłodzi i
być może dlatego obniżono taktowanie.

> 5. Nagrywarka
> No i tutaj nastepuje kolejne pytanie. Potrzebuje nagrywarki ktora jest
> szybka w odczycie i zeby byla cicha i nie psula plytek. Predkosc
> nagrywania nie jest az tak wazna. Prosze doradzcie cos do max ceny 270
> zl!

LQ są bardzo ciche. Ewentualnie BenQ.

> 7. Dysk twardy
> WD Caviar SE-16 250 GB 16MB cache SATA-II
> Potrzebuje cichego dysku ktory nie powinien miec sklonnosci do psucia
> sie. Czy to dobry wybor?

To *ewidentnie* zły wybór. Dyski WD ostatnimi czasy są po prostu
tragiczne, zwłaszcza ich mechanika ma skłonności do padaczki. Seagate,
ew. Maxtor.

> Moje ogolne potrzeby to zeby komputer byl bardzo szybki, stabilny i
> zarazem bardzo cichy oraz zeby go Windows Vista nie zaskoczyl.

W takim razie nad większą ilością RAMu pomyśl (1GB powoli standardem się
robi), ale wtedy nie ma sensu kupować kostek 512.

--