Re: Wyciszanie komputera, jakie wentylatory, który dysk?

Autor: michal.s <michal.s.WYTNIJ.TO.TO_at_cdrlab.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 01:15:07 MET

Ja też właśnie obmyślam strategię wyciszenia swojego kompa i zastanawiam
się poważnie nad:

http://www.4max.pl/default.asp?g=77&gg=76&produkt=2021

do zamontowania na moim Bartonie 2500@3200 i jego boxowym radiatorze.
Musiałbym do tego dorzucić:

http://www.4max.pl/default.asp?g=80&gg=76&produkt=1534

Więc łącznie wyniosłoby to 38.50zł + 13zł koszty przesyłki. Mieszkam w
Szczecinie więc zakupy tego typu w normalnym sklepie odpadają.

13zł za przesyłkę "za pobraniem" to norma, więc nie ma co płakać a
wydaje mi się że coolera który dorówna wydajnością mojemu BNOX'owi + ten
silverstone z adaptorkiem nie znajdę.

Ten silverstone wydaje mi się ciekawym produktem. Wentylator 90mm w
odchudzonej obudowie 80mm. Z opisu wynika że w miaręcichy a i przepływ
na dobrym poziomie...

--
|AMD Athlon XP 2500@3200|ASUS A7N8X-E Deluxe|2x256MB DDR TwinMos CL2.5|
|    ATI Radeon 9200    | WD Caviar WD800JB |  DVD-RW Plextor PX-750A |