Re: Mycha laserowa

Autor: Grzegorz Janiszewski <info_at_metrum.com.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 00:16:25 MET

Ja kupiłem Navigatora Mediatechu i dostałem w zestawie akumulatory. Działa
precyzyjnie (i nawet na spodniach), no i przede wszystkim nie świeci się jak
dyskotekowa kula.... Nie wiem na ile starczają akumulatory wobec ich
ładowania kiedy nie pracują (ładują się kiedy myszka siedzi w stacji
dokującej). Po prostu zawsze są naładowane. Jak kupisz dobre akumulatory, to
starczą ci na długo.
Natomiast nie rozumiem idei nie-kupowania myszy przez 7 lat. Przecież to nie
jest koszmarny wydatek. Moja kosztowała 80 pln-ów

Pozdr.
Grześ