Re: Mycha laserowa

Autor: Palmer <USkolupUN_TO_at_o2.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 20:08:21 MET

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:qs8mb6hlsq03$.lx9u49ad172a$.dlg@40tude.net...

> Kolega używa jej do prac video i jest z niej super zadowolony. Twierdzi, że
> tak precyzyjnej myszy dawno nie miał w ręku

Boje się troszkę tych bezogonowców. Co np. z akumulatorem, nie zużyje się aby
za prędko? Nie mam zamiaru inwestować w myszkę przez najbliższe 5-7 lat (do
tej pory mam kulkową), więc chciałbym mieć gwarancję, że akumulator zachowywać
się będzie przyzwocicie nawet po takim okresie użytkowania. A jak w praktyce
wygląda zywotnośc pracy po pełnym naladowaniu akumulatora?

Na ten moment wybierałbym mychę spośród 3 producentów: M$, Razer oraz
Logitech. O gamie gryzoni laserowych tej pierwszej właściwie nic nie wiem, ale
ludziska chwalili sobie wcześniejsze modele.

Pozdr.,
Palmer