Re: Mycha laserowa

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 00:39:34 MET

Palmer wrote:
> Czytalem np. test Logitech MX1000, to nie byla zbytnio polecana graczom, ze
> wzgledu na mase i cos, co sie zowie "akceleracja wsteczna". Niemniej żadnym
> zapalonym graczem nie jestem, aczkolwiek od czasu do czasu lubie się
> "odmóżdżyć" jakąś strzelanką.

Ja wiem, że ta myszka ma być do grafiki, ale patrząc na tego Logitecha
od razu odechciałoby mi się siedzieć przy kompie :-P Jeśli już laserowa
to trzeba zadbać o myszkę z odpowiednio dobrym laserem - zwłaszcza jeśli
od czasu do czasu chcesz jeszcze pograć: Razer Copperhead - Laser 2000
DPI. 50zł droższa, ale miewam to cudo w ręku (z racji, że kumpel z
mieszkania się w nią zaopatrzył) - jest odlotowa.

--