Re: Mycha laserowa

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 20:29:57 MET

Palmer napisał(a):

> Boje się troszkę tych bezogonowców. Co np. z akumulatorem, nie zużyje się aby
> za prędko?

Trudno powiedzieć. Kolega używa myszy dopiero od roku :)

> Nie mam zamiaru inwestować w myszkę przez najbliższe 5-7 lat (do
> tej pory mam kulkową), więc chciałbym mieć gwarancję, że akumulator zachowywać
> się będzie przyzwocicie nawet po takim okresie użytkowania. A jak w praktyce
> wygląda zywotnośc pracy po pełnym naladowaniu akumulatora?

Ciężko powiedzieć bo przecież tego się nie mierzy przy codziennej pracy a
do kompletu jak nie używasz myszy to wstawiasz ją przecież do ładowarki

> Na ten moment wybierałbym mychę spośród 3 producentów: M$, Razer oraz
> Logitech. O gamie gryzoni laserowych tej pierwszej właściwie nic nie wiem, ale
> ludziska chwalili sobie wcześniejsze modele.

Tutaj masz mały test

http://pclab.pl/art18073.html

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk