Prośba do posiadaczy Duron 1400, 1600, 1800 Appleberd

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 20:10:12 MET

Witam.

Mam Durona 1600 Appleberd (tego zielonego)
Chciałem odblokować cache L2 zworkami i chyba pojechałem za mocno po
lakierze.
Proźba do tych co modowali procka i trochę go pooglądali przy okazji.

Pod mostkami L2 jest rezystor-pack (4 rezystorki 1k w obudowie).
Zauważyłem/zmierzyłem że od każdego JEDNEGO rezystorka idzie ścieżka do
jednego mostka L2.
No właśnie CHYBA do każdego, bo do tego przeciętego czwartego mostka L2 albo
nie szło albo przeciełem ścieżkę drapiąc lakier - nie mam przejścia.

Czy ktoś jest w stanie stwierdzić czy wszystkie te 4 mostki powinny mieć
połaczenie punkt-punkt z jednym rezystorkiem, czy ostatni nie ma.

Pozdrawiam.

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.