nForce 2, Palomino 2100+ i dual channel - warto?

Autor: Sidi <excalibur2_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 16:14:29 MET

Witam!

Mam płytę Winfast Leadtek na nForce 2. mam teraz 512MB ramu. Zamierzam
dokupić kolejne 512MB. I tu moje pytanie: czy warto kupic dwie identyczne
kości i puścić to w dualu? Czy raczej kupić jedną 1GB kość? Pytam ponieważ
naczytałem się, że nForce jest bardzo kapryśny i rzadko kiedy ten dual
pracuje poprawnie. Czy to prawda czy to tylko wyolbrzymiony problem?

Pozdrawiam!