hp 1100A bledne formatowanie strony

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 17:19:51 MET

witam,
sprawa wyglada nastepujaco, drukarka hp 1100a [drukarka+skaner] przy
druku dokumentow ktore maja kilka, kilkadziesiat stron, co ktoras z nich
wychodzi z dziwnymi problemami. tekst w jednej z linii wychodzi poza
margines druku, druga linia jest np pusta, a w trzeciej w wydruku powstal
zbitek slow i np zamiast "zbitek slow" powstaje "zbislw".

nie mam pojecia od czego zaczac, jak na razie
pomyslalem o jakims szkodniku, ale system [windows xp] sprawdzilem juz
na to konto.
teraz mysle o pamieci drukarki i kablu. nie wiem czy brac pod uwage i
sterowniki...

moze ktos z panow/pan podpowie cos, co mi pomoze rozwiazac problem.

--
pozdrawiam
wik at dokuro.org
http://dokuro.org