Re: Karta grafiki uszkodzona.

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 16:35:20 MET

Jan P. Cieciński <jan@ciecinski.eco.pl> wrote:

> Otwierasz obudowę, wkładasz kartę grafiki PCI (do wolnego slotu),
> podłączasz do niej monitor i uruchamiasz kompa.

            ...zmieniasz w setupie wyswietlacz podstawowy z AGP na PCI.
Inna sprawa ze ja bym najpierw sprawdzal tego R9200 w innym komputerze
+ ew. jesli to jest utrudnione wczesniej przeczyscil zlacze, sprawdzil
czy sie nie obluzwal w AGP itp. podstaowe sprawy, ktore najczesciej sa
przyczyna problemow, czesciej niz tajemnicze spalenie samej grafiki bez
kopniecia w kalendarz zasilacza itp.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl