Re: Wentylator zasilacza wyje..

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 22:04:02 MET

Sir Castic napisał(a):
> Wyje mi od wczoraj wentyl tylny w zasilaczu chiefteca 350W (modelu nie
> pamiętam, był z obudową dx-01)
>
> 1. Czy da się taki wyjący wentylator jakoś naprawić ?
> (magia, wd-40 czy cuś :) - odkurzałem i dociskałem już jakby co.
Wszystko tylko nie WD-40, ktory szybko odparowuje i nie zostawia sladu
smarowania. Najlepiej wazelina lub wazelina w spraju bo dobrze penetruje
a po chwili gestnieje (ale zwykla biala wazelina techniczna tez sie
nadaje bardzo dobrze)
> 2. Czy da się to zrobić nie wybebeszając zasilacza ? (tylko wykręcając
> tylną kratkę /pajęczynkę..)
Da sie, ale bedzie niewygodnie. Jak chcesz to kup nowy zasilacz a ten
mozesz mi sprezentowac/oddac za kwote nie podlegajaca PPC ;)