Re: Najszybsza obudowa HDD na USB2

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 22:01:42 MET

Johnny napisał(a):
> Witam
>
> Obecnie uzywam obudowy Digitusa, nie jest to demon predkosci. Transfery w
> granicach 10-12MB. W srodku mam Samsunga SP2014N, zatem to nie jego wina.
> Po prostu elektronika tej obudowy jest chyba malo wydajna.
> Jaka polecilibyscie mi obudowe do dysku przy zalozeniu, ze ma byc na dyski
> PATA i na USB 2? Zalezy mi na szybkosci, bo tego dysku uzywam do obrobki
> duzych plikow wideo i transfer to podstawa.
> Jesli istnieje istotna roznica przy transferze w przypadku obudowy na
> FireWire to jestem takze taka zainteresowany.

To zainteresuj sie obudowami z dyskiem razem firmy Maxtor (oneTouch czy
jakos tak, srebrno-niebieskie). Sa wersje usb2.0 oraz usb2.0 + firewire,
dysk oczywiscie mozna w srodku zmienic na inny (ja mojego maxtora 80GB
zmienilem na WD 300GB i kieszen chodzi ok). Nie pamietam teraz
konkretnych cyferek, ale kieszen ta (w tym samym kompie, ten sam hdd w
kieszeni) byla prawie 2x wydajniejsza niz kieszenie 'easytouch'
'mendion' itp wynalazkow...