Re: jak rozkrecic/wyczyscic hp 610c

Autor: <<>> Gozdek <<>> <gozdek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 22:08:59 MET

Użytkownik "Krzysztof Wołoszka" <KWoloszka@op.pl> napisał w wiadomości
news:dvcfnc$ivs$1@inews.gazeta.pl...

> Miałem identyczną drukarke kiedyś, zazgrzytała i przestała drukować, jak
> się
> okazało wysypał się w niej mechanizm, a kupienie nawet uzyanego chyba nie
> ma sensu. Pojemniki z tuszem stwały w pewnym miejsu i bez ręcznego
> ruszenia ich
> nic się nie dało drukować:( Myślę, że najlepiej zrobisz jak odsprzedaż
> komuś te
> pojemniki i zainwestujesz w nową drukarkę.

Tez mialem tak w 690C a z 610C to zblizone modele. Pojemniki stawaly w
polowie drukowania i trzeba bylo je pchnac reka, posmarowalem szyne (ten
bialy drut) jakas oliwa do maszyn do szycia i co jakis czas (okolo pol roku)
smaruje i chodzi bez zastrzezen jeszcze gabke wymienilem ta co oczyszcza
pojemniki bo pojemniki zormazywaly druk i jak do tej pory chodzi wysmienicie
a bedzie juz miala kolo 10 lat.

Pozdro!

--
--------