Wentylator zasilacza wyje..

Autor: Sir Castic <mutecki_at_CUTOFFwp.pl>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 20:45:03 MET

Wyje mi od wczoraj wentyl tylny w zasilaczu chiefteca 350W
(modelu nie pamiętam, był z obudową dx-01)

1. Czy da się taki wyjący wentylator jakoś naprawić ?
(magia, wd-40 czy cuś :) - odkurzałem i dociskałem już jakby co.
2. Czy da się to zrobić nie wybebeszając zasilacza ? (tylko
wykręcając tylną kratkę /pajęczynkę..)

.. bo jeśli trzeba kupić nowy wentylator, wymontować zasilacz,
rozmontować zasilacz, wsadzić durrny wentylatorek , zamontować
zasilacz... to ja po prostu kupię sobie nowego chiefteca czy cuś
i już. Ominie mnie wybebeszanie zasilacza.

A właśnie, jaki zasilacz polecacie? taki kole 200 zł do Athlon XP
2800 na A7n8, 6600 GT, 3* hdd 80GB, dvd-RW...

Pozdrawiam, SirCastic