Re: Antec P180 czy Lian Li 6070 SE?

Autor: Dariusz Krok <d_krok_at_tlen.pl>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 14:20:03 MET

> Przstrzegałbym przed Pixmania. Ja żadnej faktury nie dostałem, nie
> wspominając o gwarancji. Choć przyznam też, że brałem pod uwage taka
> ewentualność i z góry założyłem, że popsutego towaru zwracał do Paryża nie
> będę. Oczywiście nie rozczarowałem się, gdyż przed zakupem poczytalem
> wiele niepochlebnych opinii o tym sklepie. Wystraczy wpisać w gogle :-)

Ja tez czytalem te opinie, ale jednak zaryzykowalem, to w koncu obudowa i
ryzykowalem tylko uszkodzone pudelko w dostawie. Bo niby w samej obudowie co
moze sie zepsuc?
Co do faktury to czytaj dokladnie maile i informacje o zamowieniu. Dokladnie
pisze, ze faktura jest do wydrukowania zaraz jak wysla sprzet. Ja
wydrukowalem, zanioslem do księgowej i podobno nie bylo z nia zadnych
problemow.
Rzeczywiście, przed kolejnym zakupem (np. elektroniki) poważnie się
zastanowie.

Dariusz Krok