Re: Antec P180 czy Lian Li 6070 SE?

Autor: Palmer <USkolupUN_TO_at_o2.pl>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 20:00:10 MET

Użytkownik "Dariusz Krok" <d_krok@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:dupgta$35t$1@atlantis.news.tpi.pl...

> z tym zasilaczem nie bylo tak drogo z racji, ze kupilem go za wielka woda,
> obudowe zas w pixmanii - najtaniej no i jeszcze po odliczeniu vatu :)
Przstrzegałbym przed Pixmania. Ja żadnej faktury nie dostałem, nie wspominając
o gwarancji. Choć przyznam też, że brałem pod uwage taka ewentualność i z góry
założyłem, że popsutego towaru zwracał do Paryża nie będę. Oczywiście nie
rozczarowałem się, gdyż przed zakupem poczytalem wiele niepochlebnych opinii o
tym sklepie. Wystraczy wpisać w gogle :-)

Pozdr.,
Palmer