Wentylacja do Radeona 9500/9700

Autor: Krystyna <kalifek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 14:26:46 MET

Witam,

Karta graficzna FIC ATI Radeon Pro 128, ta silnie grzejąca się, do wczoraj
chłodzona przez Arctic Cooling VGA Silencer rev. 3.0. Niestety ten po dwóch
latach odmówił posłuszeństwa. Wyrczy, wpada w drgnia. Czyszczenie tylko
pogorszyło sprawę.
Wniosek : należy kupić nowy wentylator.
O tu zaczeło się "pod górkę", w sklepach powyższy model wentylatora,
praktycznie jest nieosiągalny. Zpowodu dość małej kubaturowo obudowy, nie
wchodzi w rachubę sam cooler na karcie. Silencer był dla mnie doskonałym
rozwiązaniem, ze względu na wywiew na zewnątrz. Przeglądałam sklepy
internetowe, ale albo coś przegapiłam, albo z wywiewem na zewnątrz
wentylatorów nie ma.

I tu moje pytanie - jaki inny wentylator byście na tą kartę polecili?
Może inne rozwiązanie?

Problem w tym, że wentylator na karcie wymienię, lecz "wyższe formy
wtajemniczenia" proponowane czasem na grupie, np. cooler i nakładanie
wentylatorów, trochę mnie przerasta...

Pozdrawiam
Krystyna