Re: praktyczne roznice wydajnosci miedzy CeleronemM a PentiumemM

Autor: <johny.fcb_at_gmail.com>
Data: Tue 14 Mar 2006 - 14:51:45 MET

Jestem zainteresowany kupnem laptopa NX6125 z turionem na pokladzie.
Moze mi ktos powiedziec jak to jest z temperatura i praca na
baterii?? Przeczytalem w tym watku ze jest wydajny, testy równiez
to udowadniaja. Jednak mnie bardziej martwi temperatura...

Jesli bym wiedzial ze nie jest temperatura uciazliwa, i moge
spokojnie polozyc laptopa na poscieli i zapuscic film to bym
kupil nx6125 z turionem bez zastanowienia...