Re: Gigabyte 6600GT z silentPipe - ktore?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 14 Mar 2006 - 14:40:58 MET

Z Otchłani wyskoczył przesiąknięty chaosem Saiko Kila i rzekł:
> [...] Ta bez E ma 1.6ns Samsunga (mam taką ale AGP)[...]

Może uzupełnię - wersja na AGP ma bardziej wydajny radiator, i z wyglądu
i z działania, u mnie na lekko podkręconej (550 MHz rdzeń, 1125 MHz
pamięć) jeszcze powyżej 80°C nie było, a z testów w sieci widzę że
ludzie miewali i 120°C stopni na niepodkręconej PCIEx. Może dlatego do
wersji PCIEx dodaje się wiatraczek. Ale dobry przewiew w obudowie
powinien wystarczyć.

--
Saiko Kila - UIN 223788653
"Chwałą Bożą - rzecz taić, chwałą królów - rzecz badać" (Prz 25,2)