Re: praktyczne roznice wydajnosci miedzy CeleronemM a PentiumemM

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 11:20:22 MET

Dnia 2006-03-13 09:35:28, encja *MadMan* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Eee, ja do laptopa to obecnie na 1 miejscu stawiałbym Pentium M, potem
> zaś Celeron/Turion (nie wiem co bym wybrał...).

Turion i Celeron (nawet M) to *zupełnie* nie ta liga. Turion przewyższa
wydajnością Pentium M, pobierając podobne ilości prądu. Nie ma co tu
patrzeć na cyferki na papierze (tu Pentium wypada lepiej), tylko na
rzeczywiste testy, pozwalające ocenić technologie PowerNow i SpeedStep.
A tu - wygląda dużo gorzej, niż Intel by chciał ;)

http://www.laptoplogic.com/resources/detail.php?id=17&page=1

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]