Re: praktyczne roznice wydajnosci miedzy CeleronemM a PentiumemM

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Tue 14 Mar 2006 - 17:03:42 MET

Dnia 2006-03-14 14:51:45, encja *johny.fcb@gmail.com* wymodziła przez
port 119 co następuje:

> Jestem zainteresowany kupnem laptopa NX6125 z turionem na pokladzie.
> Moze mi ktos powiedziec jak to jest z temperatura i praca na
> baterii?? Przeczytalem w tym watku ze jest wydajny, testy równiez
> to udowadniaja. Jednak mnie bardziej martwi temperatura...

Jest ok. Wiatrak chodzi bezgłośnie, przy intensywniejszej pracy notebook
raz na kilkadziesiąt minut jest przedmuchiwany przez parę sekund. Spód
jest ciepły, ale nie gorący. Czas pracy na bateriach (przy surfowaniu i
nieco sciemnionej matrycy) ponad 3,5 godz. Wszystko na zegarze 2,2 GHz
(wolniejsze są oszczędniejsze)

> Jesli bym wiedzial ze nie jest temperatura uciazliwa, i moge
> spokojnie polozyc laptopa na poscieli i zapuscic film to bym
> kupil nx6125 z turionem bez zastanowienia...

Na pewno nie jest uciążliwa. Spód notebooka jest ciepły, ale nie
zauważyłem różnicy z Celeronem M 1.4 (z takim mogę bezpośrednio
porównać). Z pościelą bym uważał(ale to niezależnie od procesora), ale
wylot powietrza jest z boku, więc jak go nie wpakujesz *pod* pierzynę,
to będzie OK

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]