Re: IBM Thinkpad T22 aktualizacja biosu

Autor: <pawek_at_fuks.pl>
Data: Tue 14 Mar 2006 - 10:14:19 MET

 Shreek napisał(a):
> Użytkownik <pawek@fuks.pl> napisał w wiadomości

> Hmm, to zamknij oczy...

> Jak nie potrzebujesz 60GB to kup 10GB

> Prosto.
> Ściągasz program ze strony producenta - mają bardzo dobry support (musisz
> podać model, który jest napisany na naklejce od spodu - T22 nie wystarczy).
> Program odpalasz pod windowsem i wykonujesz kilka polecen (zgadzasz się na
> warunki licencji, ble ble).
> Komp się zresetuje i ponownie uruchomi ale już pod kontrolą tego programu,
> tam znów się zgodzisz na to i tamto i...
>
> Tyle

> [...]

OK !!!

Wielkie dzięki !
Mam już dyskietkę z nowym biosem, ale utworzyłem ją na innej
maszynie bo w laptopie mam Slackware 10 :)
Ale chyba jednak zaryzykuje najpierw i kupię dysk - jak zostanie
poprawnie wykryty to dam sobie spokój z tym biosem - czytałem w
archiwum że niejednej osobie padła maszyna po takiej operacji i . . .
. wtedy pozostaje wymiana płyty:)