Re: IBM Thinkpad T22 aktualizacja biosu

Autor: Shreek <SPAM_at_SPAM>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 22:29:35 MET

Użytkownik <pawek@fuks.pl> napisał w wiadomości
news:1142282876.587726.97360@i40g2000cwc.googlegroups.com...

>Ngdy nie robiłem upgrade biosu w laptopach i nie ukrywam że się
>boję tego zrobić:)

Hmm, to zamknij oczy...

>Czy może mi ktoś doradzić czy warto kupić taki dysk czy lepiej
>kupić mniejszy.

Jak nie potrzebujesz 60GB to kup 10GB

>Ewentualnie jak to jest z tą aktualizacją biosu....

Prosto.
Ściągasz program ze strony producenta - mają bardzo dobry support (musisz
podać model, który jest napisany na naklejce od spodu - T22 nie wystarczy).
Program odpalasz pod windowsem i wykonujesz kilka polecen (zgadzasz się na
warunki licencji, ble ble).
Komp się zresetuje i ponownie uruchomi ale już pod kontrolą tego programu,
tam znów się zgodzisz na to i tamto i...

Tyle

Czekasz aż się komp wyłączy (będzie świecić lamka ładowania na pomarańczowo
tak jakby się bateria rozładowała)

PS: Notebook musi mieć naładowaną baterię i być podpięty do zasilacza.

--
Mirosław P.
GG 1119311