Re: IBM Thinkpad T22 aktualizacja biosu

Autor: Shreek <P_at_Mpoczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Mar 2006 - 13:23:49 MET

Użytkownik <pawek@fuks.pl> napisał w wiadomości
news:1142327659.342426.242100@i39g2000cwa.googlegroups.com...

>Mam już dyskietkę z nowym biosem, ale utworzyłem ją na innej
>maszynie bo w laptopie mam Slackware 10 :)

Hmm...
Z tego co pamiętam to na stronie IBM były dostępne dwie wersje biosu - jedna
do robienia upgrade z dysku a druga z dyskietki.
Fakt, faktem z dysku będzie chyba bezpieczniej bo te dzisiejsze dyskietki
jakieś strasznie słabe są...

>Ale chyba jednak zaryzykuje najpierw i kupię dysk - jak zostanie
>poprawnie wykryty to dam sobie spokój z tym biosem - czytałem w

Też jestem zdania, że jeśli coś działa bez zmiany biosu to po co go
zmieniać.

>archiwum że niejednej osobie padła maszyna po takiej operacji i . . .
>. wtedy pozostaje wymiana płyty:)

No bez przesady, podobno coś z tym się da zrobić ale nie łatwo.

PS: Powiedz czy Twój T22 też wydaje cichy pisk z głośników nawet jak te są
wyciszone?
Strasznie mnie to wnerwia...

--
M.P.