Re: Sprawdzenie LCD w sklepie - czym sie rozni ?

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 20:51:48 MET
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Message-ID: <4414783c$0$1459$f69f905@mamut2.aster.pl>

Adam wrote:
> Witam!
>
> Chce kupic monitor LCD.
> W sklepach internetowych nalezy doplacic za mozliwosc sprawdzenia pikseli.
>
> Dlatego tez postanowilem kupic w "stacjonarnym" sklepie - poogladam i
> wybiore wlasciwy egzemplarz. No i uslyszalem, ze za sprawdzenie pixeli
> mam zaplacic wiecej :( Albo biore zamkniete pudlo i place mniej.

Postaw się w pozycji właściciela sklepu. Co ma robić z monitorami, które
mają martwe piksele?

> Czy to sie praktykuje ?
> W przypadku monitorow CRT moglem wybierac w poszukiwaniu egzemplarza z
> dobra geometria bez zadnych dodatkowych kosztow.

Dlatego, że to, co jeden odrzucił, drugi brał bez gadania, bo nie
widział problemów. Martwe piksele są całkiem dobrze widoczne dla każdego.
Received on Sun Mar 12 20:55:06 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 12 Mar 2006 - 21:51:11 MET