Re: Sprawdzenie LCD w sklepie - czym sie rozni ?

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 21:56:13 MET
Message-ID: <3f06b$44148ae5$57cf7620$30104@news.chello.pl>

> Postaw się w pozycji właściciela sklepu. Co ma robić z monitorami, które
> mają martwe piksele?

Ha, ha. Jestem klientem i nie muszę stawiać się w sytuacji sprzedawcy.
Jestem w sytuacji kupującego.

Jeśli koniecznie ktoś ma się stawiać w nieswojej sytuacji, to niech zrobi to
sprzedawca: klient ma wydać u niego dużą kwotę i ma prawo powybrzydzać i
pomarudzić.

MN
Received on Sun Mar 12 22:00:11 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 12 Mar 2006 - 22:51:12 MET