Re: Sprawdzenie LCD w sklepie - czym sie rozni ?

Autor: .:NortiK:. <zacna_at_sciema.com>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 14:01:33 MET
Message-ID: <dv3qj8$fpk$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

> Postaw się w pozycji właściciela sklepu. Co ma robić z monitorami, które
> mają martwe piksele?

przychodząc do sklepu z chęcią wydania niemałej jakby nie było kwoty nie
muszę i wręcz nie mogę sie wcale stawiać w sytuacji sprzedającego, ponieważ
ten sprzedający właśnie dzięki klientom utrzymuje sklep. A marketing w
stylu: "kupuj pan w pudełku albo płać extra za sprawdzenie sprzętu" na pewno
mu nie spowoduje wzrostu obrotów. Może kiedyś taki sklepikarz zrozumie, ze
to on jest dla klientow, a nie klienci dla niego.

Pozdr
Received on Mon Mar 13 14:05:09 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 13 Mar 2006 - 14:51:13 MET