Re: Problem z NTT

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.com>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 18:44:21 MET

Piotrek napisał(a):
> U?ytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisa^(3) w wiadomo?ci

> zgra^(3)em... nawet instalator to za^(3)adowa^(3), ale nadal nie widzi dysku :/

> komp mi jest potrzebny do obróbki zdje^c... nie do gier...
> mam na jutro pilne zlecenia, a mój laptop wysiada przy 8 mb RAWach.
>
> co dalej z tym zrobic?

wynając fachowców. Pierwszego do skonfigurowania outlooka, a drugiego do
postawienia windowsa. Nie gniewaj sie, ale w ciagu ostantniego tygodnia
2 razy pisałem, ze to chora sytuacja, w której konieczna jest stacja
dyskietek + dyskietka aby zainstalowac system najwiekszej informatycznej
firmy. Mamy 21 wiek. Ci którzy przekonywali mnie ze jestem w błedzie,
tłumaczyli ze mozna łatwo wypalic płytke z windowsem i sterownikam i do
dysku jednoczesnie.
wprawdze mam 2 dyski sata i to połaczone w raid, ale niestety nie wiem
jak Ci pomóc bo mam badziewiany sytem
Powodzenia
ToMasz