Re: A1700+ czy Duron 1800Mhz

Autor: botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 18:18:47 MET

Użytkownik "BArt_X" <bartek-x@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dv1hle$nvk$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Wymieniam proca, bo stary Duron 1200MHz spowalnia mi wszystko :) Co jest
> lepsze Athlon XP 1700+ Thorughbred czy Duron 1800MHz z gwarancją (rok)? Na
> razie jadę na ECS K7S5a, ale planuje kupić coś na nforce 2, bo staniały.
> Potem podkręcanie :)
Kup Athlona gdyż posiada mniejszą częstotliwośc od Durona co wbrew pozorom
przyda się przy podkręcaniu, oczywiście jeśli oba będą miały zablokowane
mnożniki.Bez zmiany mnożnika athlon na dobrej płycie na pewno pójdzie na
FSB200MHz, duron już nie.Oczywiście są durony bardzo dobre do oc( miałem
kiedyś takiego) na którym wykręciłem 2,53GHz i FSB220 i odblokowałem cache
l2, płyta główna to był epox 8rda+.
pozdrawiam
Botanix