Re: LCD + winXP + Radeon 9600 Pro = problem no signal

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 19:00:29 MET

> nie mam takiej możliwości :( stary monitorek padł...

hmm sprawa trywialna ale moze czasem... Czy probowales uruchamiac w
awaryjnym?
Moze odswiezanie jest wieksze niz 60 HZ?
Czasem w karcie grafiki jesli masz wlozony przewod zwykly D-Sub i DVI a
podlaczony tylko DVI to karta uznaje ze jednak D-Sub jest dla niej istotny i
nim puszcza sygnal.
Hmm wsadzilbym inna karte grafiki na chwilke i na niej sprawdzil czy monitor
dziala.
Jesli masz tez latopa to podlacz go pod ten monitor i zobacz jak sie LCD
zachowuje.
A moze plyte glowna tez ostatnio zmianiales i zasilania brakuje (takie
oddzielnie wtykane w plyte od zasilacza)

i tyle co mi na mysl przychodzi poza standardowym uszkodzeniem.

zdrowko
x4y4