Re: Problem z NTT

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 19:38:59 MET

Użytkownik "ToMasz" <witu@polbox.com> napisał w wiadomości
news:dv1ml4$ch2$1@inews.gazeta.pl...

> firmy. Mamy 21 wiek. Ci którzy przekonywali mnie ze jestem w błedzie,

Mamy XXI wiek. Są lepsze sposoby niż stacja dyskietek i wkładanie dyskietki
ze sterownikami przy każdej instalacji systemu. Najprostszym sposobem jest
zrobienie gotowej płyty z SP1 lub SP2 bo takie instalki widzą dyski SATA bez
problemu. Sposób tutaj:
http://www.cdrinfo.pl/software/artykuly/artykul_w.php?ID=20021018181447

A komputerek widzę autor wątku ma na płycie Asrocka. To jest piękna potęga
gotowych zestawów z plombą - można wcisnąć co się da. I niech nie piszą
zaraz zwolennicy Asrocka, że to dobre płyty. Nie chodzi mi absolutnie o
markę, bo każda ma złe i dobre modele, ale znając życie to w taki kompie
jest najpaskudniejszy model jaki tylko na półkach w sklepach mają. Jednym
słowem szczęśliwego nowego życia z Symfonią. ;p

pozdrawiam