Re: noteboook w cenie ok 3500 zl

Autor: Łukasz B. <lukaszb01_at_WPISANE_DLA_ZMYLY.o2.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 22:41:00 MET

Szanowny użytkownik kamil.walczak@gmail.com napisał dnia 2006-03-10
21:37 wiadomość typu e-mail o następującej treści: :

> Ktory model wybrac ? Moze macie jakies wlasnie propozycje i
> doswiadczenia z tymi laptopami ?
> Caly czas szukam notebooka z pentiumM w tej kategorii cenowej, ale na
> razie chyba sie nie doczekam ;/

W tej cenie nie ma nic z Pentium M. Ja polecam:
Asus A6R B037 (Celeron M 1,7 GHz), ewentualnie troche starszy ale sporo
tańszy Asus A6R B002 (Celeron M 1,6 GHz).
http://agito.pl/product/28164

Weź tego A6R B002, tylko dokup jeszce 512 MB RAM, bo 128 zżera karta
graficzna i nie da się tego zmienić. Ma dobrą baterie, niezłą matrycę i
w ogóle w tej cenie jest ok. Jest cichy, no chyba że czytasz coś mocno z
dvd, to słychać trochę plytkę.
Ogólnie wrażenia po miesiącu użytkowania są okej.\
Pozdrawiam