Re: Listwa zasilajaca z filtrem

Autor: <soap_at_go2.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 22:45:19 MET

Reksio napisał(a):

> Tak, ale nie podlaczaj np. czajnika bezprzewodowego.... :-) Drukarki
> laserowej tez nie polecam.
> No i nie przekraczaj dopuszczalnej mocy, i licz sie z tym, ze czas pracy na
> zasilaniu przez UPS bedzie tym krotszy im bardziej go obciazysz - ale to juz
> chyba wiesz. Prawdopodobnie bedziesz musial wtedy zmienic wtyczke sieciowa w
> listwie z uwagi na to ze UPS ma "wyjscia" typowo komputerowe.

No ale zaluzmy ze siada prad w domu. Ja musze zapisac dane w
aplikacjach i wylaczyc komputer czyli musze widziec co robie a do tego
potrzebny mi jest monitor ktory zasialnie bierze z gniazdka (fakt
dawniej bylo tak ze monitorek sie podlaczalo do zasilacza w komputerze
ale od tego odeszli). Skoro mam tylko jedna wtyke to jak mam podlaczyc
przynajmniej 2 urzadzenia a przeciez akurat w mojej sytuacji kupuje
upsa bardziej jako urzadzenie filtrujace by nie bylo zaklocen w
glosnikach...