noteboook w cenie ok 3500 zl

Autor: <kamil.walczak_at_gmail.com>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 21:37:43 MET

Witam

Prosilbyym o rade dotyczace wyboru notebooka. Na sprzet jestem w stanie
przeznaczyc ok 3500 zl. Chcialbym by laptop byl w miare wydajny i
szybki (za ta cene ciezko bedziedzi chyba ;) ). Nie musi posiadac
windowsa oraz zadnych akcesoriow typu torba itp. Bedzie mi sluzyl
praktycznie do wszytkiego od grania w hl2 do robienia grafy w
photoshopie czy programowania.
Koniecznie musi byc z Wifi oraz dvd-rw.

Znalazlem dwa ciekawe modele:
 Acer Aspire 3024WLMi
 HP Compaq nx8220 EK089ES

U Acera watpliwosci wzbudza AMD natomiast u HP maly dysk oraz ram. W
obu modelach czytalem, ze wiatraki chodza dosc glosno, ale mam nadzieje
ze nie na poziomie >= desktopowi.

Ktory model wybrac ? Moze macie jakies wlasnie propozycje i
doswiadczenia z tymi laptopami ?
Caly czas szukam notebooka z pentiumM w tej kategorii cenowej, ale na
razie chyba sie nie doczekam ;/

Pozdrawiam