Re: instalacja sterownikow do dysku sata

Autor: Radio Erewan <radioerewan_at_gmail.com>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 22:37:01 MET

Dnia Fri, 10 Mar 2006 22:17:21 +0100, Czajson napisał(a):
> Silicon 3112 obsługiał tryb RAID na płytach.

Tryb RAID i tryb SATA2, oba mogę włączyć w BIOSie płyty z Siliconem. Oba
tryby mają inny sterownik, przynajmniej w "moim" Asusie, na którym
stawiałem W2K wczoraj. Oczywiście RAID włączyć jest sens tylko przy
spinaniu dysków w RAID 0, 1 lub 0+1.
Przy okazji zgrzewka piwa dla tego, kto mi wyjaśni sens istnienia
sterownika Silicon 3112 w Asusie P5WD2, skoro jest tylko jedno gniazdo
SATA2 obsługiwane przez ten czip. 4 SATA zapięte są do sterownika ICH7
(obsługującego RAID-0, 1, 5, 10). Długo się płycie przyglądałem i nie
kumam.

Pozdrawiam

--
Radosław "Radio Erewan" Przybył;