Re: Uciazliwy problem.

Autor: NoRek <nic_at_nic.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 14:19:34 MET

do_mi wrote:

> tresc z w/w linku:
>
> Jeżeli nie pojawiają się konflikty sprzętowe w komputerze, nie uaktywniajmy
> tej opcji, ponieważ tryb APIC przez Windows 9x nie jest obsługiwany w ogóle,
> a w Windows 2000 i XP czasami nie działa prawidłowo.
>
> To po co wlaczac, jezeli dziala nieprawidlowo?
> Ale zobacze - nigdy nic nie wiadomo.
>
> Gdzies czytalem, ze po wylaczeniu jeszcze raz trzeba zapakowac system.
> Dzizys, to bedzie 9 raz w ciagu trzech dni. Rekord!

Sam pisales w poscie z 13.00 ze

"Zastanawiam sie czy przypadkiem nie pomogloby wylaczenie
zintegrowanej sieciowki na plycie i kupno nowej (uzywanej)
na PCI, oraz wylaczenie opcji w BIOS'ie APCI MODE, ale
podobno w Win XP nie dziala ona prawidlowo."

wiec zakladam ze miales ja *wlaczona* co moze powodowac
konflikty wiec zaproponowalem jej *wylaczenie* bo takie jest
defaultowe ustawienie BIOS'u, chyba sie niedogadalismy
lekko:) pozdr

--
NoRek