Re: komputer do obróbki video

Autor: Yoop <yoop-cut-it-_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 14:17:26 MET

PAndy napisał(a):
> a co ma byc obrabiane, jak material, w jakim celu? z tego co widzialem w
> opise to troche tam namotane bylo... ja skutecznie obrabiam material HD
> ze o SD nie wspomne...

Mają byc obrabiane filmiki. Zwykle długość tych filmów jest w zakresie
kilkunastu sekund do kilku(nastu) minut. Zarówno na podstawie gotowego
materiału z kamery (najczesciej cyfrowej ale nie zawsze) jak i w oparciu
o wyrenderowane animacje (wiec jakiś program do animacji 3d tez tam
będzie chodził).

Yoop