Re: Wyłączenie komputera (ATX)

Autor: Kerry <kerry_at_kerryking.com>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 14:21:28 MET

Użytkownik "Czajson" <rookie@rookie.cy> napisał w wiadomości

> Ostatnio jest taki trend na grupie. żeby wyłączać wszystko co zużywa
chociaż
> 0.1 W prądu. Ja polecam wszystkim oszczędnym sprzedać komputery i kupić
> karnety do kafejek intenetowym, bo niedługo takie bezsensowne posty będą
> zwykłym trollowaniem.

Jak widać skutecznie wyłapujesz takie "trendy" posty,
zapewne wierząc w swoją nieomylność, stwierdziłeś, że Twoje uwagi
przyczynią się do "oczyszczenia" Twojego własnego podwórka.
Żałosne silenie się na błyskotliwą uszczypliwość jest zapewne
spowodowane poczuciem niespełnienia, gdyż goryczą zauważasz,
że nie pojawiają sią zbyt często posty,
na które odpowiadając, mógłbyś wykazać się swoją szeroką wiedzą
na temat sprzętu komputerowego. W końcu i tak do jednego się to sprowadza.
To wszystko w tym temacie rzeka.

--
Pozdrawiam,
Marcin