Re: Uciazliwy problem.

Autor: taki <konradpc_niespam__at_aol.com>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 02:11:15 MET

"NoRek" <nic@nic.pl> wrote in message news:dup8hl$ddo$2@inews.gazeta.pl...
> taki wrote:
> Funkcja o ktorej pisalem ma z przerwaniami bardzo wiele wspolnego
> http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/sub/articlear_103525.html
> z jego wypowiedzi wynika ze ma ta opcje *wlaczona*
> a jak widac w powyrzszym linku nie jest to zalecane.

Radoslaw Sokol w swoim artykule te bledy
opisuje tak:
0x0000000A
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Wywołanie którejś z
funkcji systemowych nastąpiło z niewłaściwego stopnia
uprzywilejowania kodu. Tego typu usterka może być
spowodowana błędem w oprogramowaniu, jednak najczęściej
sygnalizuje przekłamywanie danych przez pamięć operacyjną,
zbyt szybką pracę któregoś elementu lub przegrzewanie się
składników komputera.
0x000000D1
DRIVER_IRQL_NOT_ LESS_OR_EQUAL
Jak wyżej, ale niewłaściwa próba zmiany poziomu
dostępu nastąpiła z poziomu kodu sterownika urządzenia.

Czyli blad z oprogramowaniem (z czym ja sie najczesciej
spotkalem) lub podsystem pamieci jak sugeruje Radoslaw.

Ale z przerwaniami jednak to nic nie ma wspolnego.

Pozdrowienia,
taki