Re: telekonferencje

Autor: MarKoz <jriper_at_o2.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 08:25:28 MET

"misiek" <misiek_1928.WYTNIJ.TO.TO@o2.pl> wrote in message
news:dunm81$om1$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Poza obrazem i dźwiękiem podczas telekonferencji przesyłana jest
> gigantyczna ilość innych informacji.

to bardzo prosze oswiec mnie jak gigantyczna jest ta ilosc danych, bo
kilkaset mega to bardzo bardzo duzo

wlasne i znanych mi adminow doswiadczenia.

> Nie wiem, czy wiesz ale taki mało stabilny Linux i straszliwie trudny w
> obsłudze i do tego tylko przez administratora znajdziesz
> najprawdopodobniej... w swoim telefonie komórkowym. Jesteś administratorem
> Linuksa? Nie? A używasz go najprawdopodobniej na codzień.

no to nie bede wspominal o niezawodnosci takich rozwiazan, posiadacze tel.
kom o bardziej zaawansowanych opcjach wiedza co te telefony potrafia
wyprawiac i jak sie zawieszac

> Soft do wiedokonferencji wygląda podobnie jak Media Center pod windowsem
> (interfejs użytkownika korzystającego z konferencji a nie admina)

> Specjaliści siętym zajmują ale na non-profit bym nie liczył

to bylo jedynie pytanie, a sadze ze jednak ktos moglby pomoc organizacji non
profit z zamian za info w jakis materialach reklamowych

> Nie wiem czy to aluzja do mojej kompetencji w sprawie telekonferencji ale
> jeżeli tak to mogę Ci powiedzieć że mam tytuł który uprawnia mnie do
> wypowiadanie się na ich temat...

info jest do calej grupy a szanowny przedmowca nie napisal niczego co
swiadczylo by o jego profesjonalizmie