Re: telekonferencje

Autor: misiek <misiek_1928.WYTNIJ.TO.TO_at_o2.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 16:22:56 MET

> to bardzo prosze oswiec mnie jak gigantyczna jest ta ilosc danych, bo
> kilkaset mega to bardzo bardzo duzo

Proponuję www.google.com, podpowiadam że tunel teklekomunikacyjny to
nieco inne łącze niż DSL lub aDSL. Prędkość przesyłu rzędu 1Gb/s jest to
szybkość transferu między skrajnymi terminatorami (obie strony - pojęcie
asymetrii przybiera tu nieco innąformę niż znamy to z aDSL)

Podpowiem także że poza dźwiękiem i obrazem przesyłane są dane
telemetryczne, sekwencje uwierzytelniające, sprawdzające poprawność
danych itd.

> info jest do calej grupy a szanowny przedmowca nie napisal niczego co
> swiadczylo by o jego profesjonalizmie

Nie jest drogi Pan osobą przed którą udowadniać muszę swoje kompetencje.