Re: telekonferencje

Autor: misiek <misiek_1928.WYTNIJ.TO.TO_at_o2.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 23:34:18 MET

MarKoz napisał(a):

> kilkaset Mb? dobry żart. a czy zdajesz sobie sprawe jaki jest bitrate dvd?
> po kiego diabla komus kilkaset Mb?

Poza obrazem i dźwiękiem podczas telekonferencji przesyłana jest
gigantyczna ilość innych informacji.

> kolejna super propozycja? a kto ma tego linuch obslugiwac? administrator
> bedzie latal i pilnowal wszystkiego?
> przeciez wszyscy wiedza ze linuch jest mniej wydajny od windy, mniej
> stabilny i co najwazniejsze trudniej sie go obsluguje
> winda ma lepsze wsparcie itd (a na ktora platforme powstalo wiecej latek?)
> no chyba ze linuch jest tylko i wylacznie pod np serwer bez srodowiska
> graficznego wtedy bedzie szybszy i stabilny

Nie wiem, czy wiesz ale taki mało stabilny Linux i straszliwie trudny w
obsłudze i do tego tylko przez administratora znajdziesz
najprawdopodobniej... w swoim telefonie komórkowym. Jesteś
administratorem Linuksa? Nie? A używasz go najprawdopodobniej na codzień.

Soft do wiedokonferencji wygląda podobnie jak Media Center pod windowsem
(interfejs użytkownika korzystającego z konferencji a nie admina)

> ale pewnie pytanie bylo jaki sprzet konkrednie kupic.
> jako ze ma to byc dla organizacji non profit to moze jakies profesjonalne
> firmy poradza azeby tylko dostac np. dyplom za pomoc uczelni w organizowaniu
> telekonferencji? niektorzy lubia takie bajery

Specjaliści siętym zajmują ale na non-profit bym nie liczył

> PS
> nie polecam zadawac pytan na grupach publicznych, nie ma to sensu bo i tak
> wiekszosc ktora odpowiada nie ma o temacie zbyt duzego pojecia
> polecam googla i fora na serwerach ukierunkowanych w danej materii.

Nie wiem czy to aluzja do mojej kompetencji w sprawie telekonferencji
ale jeżeli tak to mogę Ci powiedzieć że mam tytuł który uprawnia mnie do
wypowiadanie się na ich temat...

> pozdrawiam
> Marcin

Pozdrawiam. Michał.