Re: Hyper Threading vs Athlon 64

Autor: Glikogen <maci_at_usun.k.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 10:27:52 MET

news:dum62k$njo$1@polsl.pl...

> Dobrze jest, jeżeli system wspiera (a obowiązkowo musi
> wspierać pracę wieloprocesorową co najmniej(. Aplikacja musi
> być odpowiednio napisana, aby skorzystać a nie stracić na HT.

Czyli zwykly Windows XP + odpowiednia aplikacja i nic wiecej?

> Przecież Athlon nie ma HyperThreadingu.

Ale jest 64 bitowy a nie wszstkie OS sa 64 bitowe. Jest co prawda Windows XP
x64 ale nie wiem jak na nim pracuja aplikacje 32 bitowe.
Chce kupic cos pod VMWare ale nie chce tez wydawac za duzo kasy i
zastanawiam sie jaki sprzet dobrac i OS zeby maksymalnie wykorzystac
mozliwosci procesora.

Glikogen