Antec P180 czy Lian Li 6070 SE?

Autor: Jaroslaw Banachowicz <banjar1_spam_at_lido.net>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 10:23:54 MET

Czy ktos moze mi napisac cos o tych obudowach? Recenzje w Sieci czytalem,
malo ich troche. Priorytetem dla mnie jest cisza - ktora mi to zapewni?
Planuje pasywny zasilacz, grafe i chlodzenie procka juz mam pasywne. Do tego
ze 2 (Lian Li) lub 3 (Antec) papsty 12cm 14dB z reczan regulacja obrotow.
Pozostaja dyski. Antec ma 'natywne' wyciszenie, do Lian Li musialbym cos
pewnie dokupic? Czy np w koszyk na dyski w Lian Li wejdzie dysk 3,5" poziomo
z anytwibracyjnym mocowaniem jako 5,25"?

Pozdrawiam,

--
Dzid